søndag 10. april 2011

Sjenken så langt...

Eit lite bilete av sjenken slik den ser ut no.
Den vart veldig turkis,
på biletet her ser den meir lyseblå ut.
Eg har ikkje fått på beslaga enno,
og lurer på om eg skal ha på eit strøk til
med ein lysare turkisfarge.
Eg brukte vel ca. 1 dl maling til dette prosjektet,
strauk malinga på med ein heilt tørr, mjuk pensel.
Nokre plassar ser vi botnfargen gjennom malinga.

Dette biletet viser nesten korleis fargen vart.
Men sidan våren no er komen,
kan det passe godt med litt meir knallfargar inne også.
Vi får sjå kva eg bestemmer eg for.

2 kommentarer:

HeiltA4 sa...

Kor hærleg! Den sjenken er fantastisk, du er bra heldig å få han :)
Har ikkje fått med med nokren sine innlegg i det siste, har vore litt fråværande i bloggverda ;) men no er eg òg tilbake!

Vi sjåast i morgon!

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

FOR ein herleg farge!!!! Elsker blå/turkis♥
Kjempefint der botnfargen kjem fram også:)
Flink du er:)
Klem Mette.